Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Бальоха А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Бальоха А. С. 
Природознавча компетентність майбутнього вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема сучасної освіти [Електронний ресурс] / А. С. Бальоха // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Педагогіка. - 2014. - Т. 246, Вип. 234. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2014_246_234_12
Розглянуто особливості підготовки майбутнього вчителя початкових класів до навчання школярів природознавства. Розкрито проблему формування природознавчої компетентності студентів. Досліджено відповідність підготовки майбутнього вчителя вимогам Державного стандарту початкової загальної освіти. Визначено зміст природознавчих компетенцій за результатами теоретичного аналізу досліджень вчених-методистів.Рассмотрены особенности подготовки будущего учителя начальных классов к обучению школьников естествознанию. Раскрыта проблема формирования естественнонаучной компетентности студентов. Исследовано соответствие подготовки будущего учителя требованиям Государственного стандарта начального образования. Определено содержание естественнонаучных компетенций по результатам теоретического анализа исследований ученых-методистов.Discusses the peculiarities preparation of future Primary School teachers to teach schoolchildren natural science. The problem is revealed of forming natural science competency of students. Conformability the preparation of future teacher requirements of the standard primary education.Розглянуто особливості підготовки майбутнього вчителя початкових класів до навчання школярів природознавства. Розкрито проблему формування природознавчої компетентності студентів. Досліджено відповідність підготовки майбутнього вчителя вимогам Державного стандарту початкової загальної освіти. Визначено зміст природознавчих компетенцій за результатами теоретичного аналізу досліджень вчених-методистів.Рассмотрены особенности подготовки будущего учителя начальных классов к обучению школьников естествознанию. Раскрыта проблема формирования естественнонаучной компетентности студентов. Исследовано соответствие подготовки будущего учителя требованиям Государственного стандарта начального образования. Определено содержание естественнонаучных компетенций по результатам теоретического анализа исследований ученых-методистовPeculiarities of Primary School teacher teaching students to science are considered. The problem is revealed of forming natural science competency of students. Explores the сonformance with the preparation of future teacher requirements of the standard primary education. Defines the content of natural science competencies based on the results of the theoretical analysis of research scientists and practitioners.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.754 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Бальоха А. С. 
Проблема формування природознавчої компетентності майбутнього вчителя початкових класів [Електронний ресурс] / А. С. Бальоха // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 65. - С. 274-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_65_54
Розкрито проблему формування природознавчої компетентності майбутніх учителів початкової школи. Визначено суть та обгрунтовано зміст природознавчих компетенцій на основі теоретичного аналізу досліджень вчених-методистів.Раскрыта проблема формирования природоведческой компетентности будущих учителей начальной школы. Определена суть и обосновано содержание природоведческих компетенций на основе теоретического анализа исследований ученых-методистов.The problem of forming a natural history competence of future teachers of elementary school is exposed. Essence is certain and content sof natural competencesis reasonable on the basis of theoretical analysis of research scientists-methodists.
Попередній перегляд:   Завантажити - 187.783 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Бальоха А. С. 
Природознавча компетентність майбутнього вчителя початкової школи: теоретико-методичний аналіз [Електронний ресурс] / А. С. Бальоха // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 242-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_43
Розглянуто особливості підготовки майбутнього вчителя початкових класів до навчання школярів природознавства. Розкрито проблему формування природознавчої компетентності студентів. Досліджено відповідність підготовки майбутнього вчителя вимогам Державного стандарту початкової загальної освіти. Визначено зміст природознавчих компетенцій за результатами теоретичного аналізу досліджень вчених-методистів.Рассмотрены особенности подготовки будущего учителя начальных классов к обучению школьников естествознанию. Раскрыта проблема формирования естественнонаучной компетентности студентов. Исследовано соответствие подготовки будущего учителя требованиям Государственного стандарта начального образования. Определено содержание естественнонаучных компетенций по результатам теоретического анализа исследований ученых-методистов.Discusses the peculiarities preparation of future Primary School teachers to teach schoolchildren natural science. The problem is revealed of forming natural science competency of students. Conformability the preparation of future teacher requirements of the standard primary education.Розглянуто особливості підготовки майбутнього вчителя початкових класів до навчання школярів природознавства. Розкрито проблему формування природознавчої компетентності студентів. Досліджено відповідність підготовки майбутнього вчителя вимогам Державного стандарту початкової загальної освіти. Визначено зміст природознавчих компетенцій за результатами теоретичного аналізу досліджень вчених-методистів.Рассмотрены особенности подготовки будущего учителя начальных классов к обучению школьников естествознанию. Раскрыта проблема формирования естественнонаучной компетентности студентов. Исследовано соответствие подготовки будущего учителя требованиям Государственного стандарта начального образования. Определено содержание естественнонаучных компетенций по результатам теоретического анализа исследований ученых-методистовPeculiarities of Primary School teacher teaching students to science are considered. The problem is revealed of forming natural science competency of students. Explores the сonformance with the preparation of future teacher requirements of the standard primary education. Defines the content of natural science competencies based on the results of the theoretical analysis of research scientists and practitioners.
Попередній перегляд:   Завантажити - 289.782 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Бальоха А. С. 
Природознавча компетентність майбутнього вчителя початкової школи: теоретико-методичний аналіз [Електронний ресурс] / А. С. Бальоха // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 293-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_67_54
Розглянуто особливості підготовки майбутнього вчителя початкових класів до навчання школярів природознавства. Розкрито проблему формування природознавчої компетентності студентів. Досліджено відповідність підготовки майбутнього вчителя вимогам Державного стандарту початкової загальної освіти. Визначено зміст природознавчих компетенцій за результатами теоретичного аналізу досліджень вчених-методистів.Рассмотрены особенности подготовки будущего учителя начальных классов к обучению школьников естествознанию. Раскрыта проблема формирования естественнонаучной компетентности студентов. Исследовано соответствие подготовки будущего учителя требованиям Государственного стандарта начального образования. Определено содержание естественнонаучных компетенций по результатам теоретического анализа исследований ученых-методистов.Discusses the peculiarities preparation of future Primary School teachers to teach schoolchildren natural science. The problem is revealed of forming natural science competency of students. Conformability the preparation of future teacher requirements of the standard primary education.Розглянуто особливості підготовки майбутнього вчителя початкових класів до навчання школярів природознавства. Розкрито проблему формування природознавчої компетентності студентів. Досліджено відповідність підготовки майбутнього вчителя вимогам Державного стандарту початкової загальної освіти. Визначено зміст природознавчих компетенцій за результатами теоретичного аналізу досліджень вчених-методистів.Рассмотрены особенности подготовки будущего учителя начальных классов к обучению школьников естествознанию. Раскрыта проблема формирования естественнонаучной компетентности студентов. Исследовано соответствие подготовки будущего учителя требованиям Государственного стандарта начального образования. Определено содержание естественнонаучных компетенций по результатам теоретического анализа исследований ученых-методистовPeculiarities of Primary School teacher teaching students to science are considered. The problem is revealed of forming natural science competency of students. Explores the сonformance with the preparation of future teacher requirements of the standard primary education. Defines the content of natural science competencies based on the results of the theoretical analysis of research scientists and practitioners.
Попередній перегляд:   Завантажити - 184.618 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Борисенко Н. М. 
Використання педагогічної спадщини В. Сухомлинського на уроках природознавства в контексті Нової української школи [Електронний ресурс] / Н. М. Борисенко, А. С. Бальоха // Педагогічний альманах. - 2018. - Вип. 38. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2018_38_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 685.728 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Коваль О. А. 
Молочні коктейлі функціонального призначення [Електронний ресурс] / О. А. Коваль, А. С. Бальоха // Молодий вчений. - 2020. - № 7(1). - С. 1-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_7(1)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 379.692 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Бальоха А. С. 
Засоби трисуб'єктної дидактики у процесі формування природознавчої компетентності майбутнього вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / А. С. Бальоха // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2019. - Вип. 71. - С. 5-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2019_71_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 541.509 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Бальоха А. 
Створення інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища в процесі підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації природничої освітньої галузі в початковій школі [Електронний ресурс] / А. Бальоха // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 33(1). - С. 257-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_33(1)__39
Попередній перегляд:   Завантажити - 393.033 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Раєвська І. 
Розвиток дослідницьких умінь майбутніх учителів початкових класів в умовах дистанційного освітнього процесу [Електронний ресурс] / І. Раєвська, А. Бальоха // Acta paedagogika volynieses. - 2021. - Вип. 3. - С. 133-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apv_2021_3_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 310.893 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського